امریکا لازم نیس کاری کنه. مردم خودشون بد هستن به اندازه
امریکا لازم نیس کاری کنه. مردم خودشون بد هستن به اندازه کافی.
بعضی مغازه دارا قیمتای پرتی میگن انگار سر گردنه ست.
بذار یه روز بگذره بعد بچاپین مردمو!
بعضی مغازه دارا قیمتای پرتی میگن انگار سر گردنه ست.
بذار یه روز بگذره بعد بچاپین مردمو!
- ۷۴۴
- ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط