دیدین یه زنه اومده داخل اینستا به فردوسی فوش داده
دیدین یه زنه اومده داخل اینستا به فردوسی فوش داده
د کصکش..کی تورو حمایت میکنه که به پدر ادبیات پارسی ایران فوش میدی
بیناموس؟بیناموس تو و امثال توعه
فکر کردی حمایت میشی؟شانس آوردی خود فردوسی زنده نی
وگرنه با همون قافیه،با همون شعر،با همون عظمت تورو عن سگ میکرد..مگه تو آدم مهمی هستی که به بزرگ ترین شاعر وطنت فوش میدی؟خوبه حالا وطن تو داخل توالت زندگی میکنه
با اون قیافه کیریت به فردوسی بزرگ فوش میدی؟کیرم دهنت
د کصکش..کی تورو حمایت میکنه که به پدر ادبیات پارسی ایران فوش میدی
بیناموس؟بیناموس تو و امثال توعه
فکر کردی حمایت میشی؟شانس آوردی خود فردوسی زنده نی
وگرنه با همون قافیه،با همون شعر،با همون عظمت تورو عن سگ میکرد..مگه تو آدم مهمی هستی که به بزرگ ترین شاعر وطنت فوش میدی؟خوبه حالا وطن تو داخل توالت زندگی میکنه
با اون قیافه کیریت به فردوسی بزرگ فوش میدی؟کیرم دهنت
- ۵.۰k
- ۰۲ شهریور ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۲۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط