{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفتم بهداری..

رفتم بهداری..
مرتیکه یعنی چی چیزی نی
ننم داشت سر همین چیزی نی خودشو میکشت
چی میگی صندعععععععععع
دیدگاه ها (۱)

وایی ببخشید..الان هیترای گل از حسودی بگا میرن🤭🤌🏻

دیدین یه زنه اومده داخل اینستا به فردوسی فوش دادهد کصکش..کی ...

آره عسیسم..پس برو به کار کردن رو صدای خروسیت برس🤭

وایی..اصلا حالم خوب نیستچسناله نیست..اینقدر هم نگید چی شده

آخه مرتیکه تو خودت چی شدی که الان داری به ما اینا رو میگی

یعنی مامی چی میگی؛

یعنی مامی چی میگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط