پارت پنج
پارت پنج
ویو جیسونگ
وقتی لیکسی رفت من رفتم رویه مبل نشستم و منتظر موندم که بیاد اما هنوز مغزم درگیر حرف لینو بود:جیسونگ جرعتشو ندارع
فکر میکنه من جرعتشو ندارم هه خد دانی حالا بهت نشون میدم گوشیمو برداشتم و سرمو کردم توش و یه لبخند الکی و خیلی بزرگ رو سورتم نشوندم و دستامو الکی تکون دادم انگار که دارم با کسی چت میکنم
بعد چند ثانیه متوجه نگاه خیره و عصبیش شودم اما به کارم ادامه دادم
که همون لحظه سونجو بهم زنگ زد(یکی از مزاحم هایه هان که حتی وقتی با مین هو بود هم پیگیرش بود ولی وقتی مین هو فهمید باهاش یه دعوایه حسابی کرد)
ویو من
جیسونگ فکرشو کرد علان موقع انتقام بود پس گوشیو جواب داد و با لحنی که خیلی شیرین بود و با ناز و عشوه گفت
جیسونگ:عزیزم ؟...چرا انقدر دیر بهم زنگ زدی؟
سونجو که خیلی تعجب کرده بود چند ثانیه مکس کرد اما بی خبر از همه چی ناگهان خوشحال شود و گفت
سونجو:ببخشید عزیزم فکر کردم دوباره میخای.....
جیسونگ:عزیزم منو دوستم اومدیم خونه داداش دوستم میایی دنبالم؟
مین هو که حالا کاملن قرمز سوده بود و رگ هایه شقیقه و گردنش بیرون زده بود از رویه مبل بلند شود و به سمت جیسونگ اومد گوشی رو از دستش گرفت و تماس رو قطع کرد و گفت
لینو:فیلیکس میره خونه خودش .......پاشو میرسونمت
جیسونگ:نه ممنون کسی میاد دنبال......
مین هو: گفتم پاشو میرسونمت (آروم و عصبی)
جیسونگ دیگه چیزی نگفت ولی وقتی سوار ماشین شودن دوباره کرمش گرفت و گفت
جیسونگ: حد عقل میشه گوشیمو بدی که بگم دنبالم نیاد؟
مین هو گوشی و پرت کرد رویه پاهایه جیسونگ و گفت
لینو:آدرس بده
جیسونگ آدرس رو داد و گفت
جیسونگ:فقط زود تر برو میخام آماده شم برم پیش کسی
لینو چیزی نگفت اما پوزخندی عصبی زد و به سمت آدرس داده سوده رفت
چند دقیقه ای میشود که تو راه بودن که جیسونگ گفت
جیسونگ:چرا به برگه هایه طلاق جواب ندادی
لینو چیزی نگفت که جیسونگ ادامه داد
جیسونگ:لطفاً زود تر جوابشو نو بده من که بیکار نیستم
لینو:چیششش......میخای هرزه گری کنی بیا پاتو واسه خودم باز کن....دو برابر بهت پول میدم
جیسونگ که کمی عصبی سوده بود گفت
جیسونگ:لطفاً ادب رو رعایت کنین اقایه لی
لینو:باشه واست دارم اقایه لی جیسونگ(تو زهنش)
ویو جیسونگ
وقتی لیکسی رفت من رفتم رویه مبل نشستم و منتظر موندم که بیاد اما هنوز مغزم درگیر حرف لینو بود:جیسونگ جرعتشو ندارع
فکر میکنه من جرعتشو ندارم هه خد دانی حالا بهت نشون میدم گوشیمو برداشتم و سرمو کردم توش و یه لبخند الکی و خیلی بزرگ رو سورتم نشوندم و دستامو الکی تکون دادم انگار که دارم با کسی چت میکنم
بعد چند ثانیه متوجه نگاه خیره و عصبیش شودم اما به کارم ادامه دادم
که همون لحظه سونجو بهم زنگ زد(یکی از مزاحم هایه هان که حتی وقتی با مین هو بود هم پیگیرش بود ولی وقتی مین هو فهمید باهاش یه دعوایه حسابی کرد)
ویو من
جیسونگ فکرشو کرد علان موقع انتقام بود پس گوشیو جواب داد و با لحنی که خیلی شیرین بود و با ناز و عشوه گفت
جیسونگ:عزیزم ؟...چرا انقدر دیر بهم زنگ زدی؟
سونجو که خیلی تعجب کرده بود چند ثانیه مکس کرد اما بی خبر از همه چی ناگهان خوشحال شود و گفت
سونجو:ببخشید عزیزم فکر کردم دوباره میخای.....
جیسونگ:عزیزم منو دوستم اومدیم خونه داداش دوستم میایی دنبالم؟
مین هو که حالا کاملن قرمز سوده بود و رگ هایه شقیقه و گردنش بیرون زده بود از رویه مبل بلند شود و به سمت جیسونگ اومد گوشی رو از دستش گرفت و تماس رو قطع کرد و گفت
لینو:فیلیکس میره خونه خودش .......پاشو میرسونمت
جیسونگ:نه ممنون کسی میاد دنبال......
مین هو: گفتم پاشو میرسونمت (آروم و عصبی)
جیسونگ دیگه چیزی نگفت ولی وقتی سوار ماشین شودن دوباره کرمش گرفت و گفت
جیسونگ: حد عقل میشه گوشیمو بدی که بگم دنبالم نیاد؟
مین هو گوشی و پرت کرد رویه پاهایه جیسونگ و گفت
لینو:آدرس بده
جیسونگ آدرس رو داد و گفت
جیسونگ:فقط زود تر برو میخام آماده شم برم پیش کسی
لینو چیزی نگفت اما پوزخندی عصبی زد و به سمت آدرس داده سوده رفت
چند دقیقه ای میشود که تو راه بودن که جیسونگ گفت
جیسونگ:چرا به برگه هایه طلاق جواب ندادی
لینو چیزی نگفت که جیسونگ ادامه داد
جیسونگ:لطفاً زود تر جوابشو نو بده من که بیکار نیستم
لینو:چیششش......میخای هرزه گری کنی بیا پاتو واسه خودم باز کن....دو برابر بهت پول میدم
جیسونگ که کمی عصبی سوده بود گفت
جیسونگ:لطفاً ادب رو رعایت کنین اقایه لی
لینو:باشه واست دارم اقایه لی جیسونگ(تو زهنش)
- ۱۵۷
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط