ما ڪھ نـدیـدیم😔 ولے میگـنּ:
ما ڪھ نـدیـدیم😔 ولے میگـنּ:
خیلے شـیرینہ وقتے تو اسـ امـ اسـ بازے هاے شبانہ خوابت میبره
صبح بلندمیشے میبینے اسـ امـ اسـ اومده: قربونּ عشـ♥ ــقم برم
ڪھ خوابش برده😔
#بغض_خسته
💔 @boghzekhste
خیلے شـیرینہ وقتے تو اسـ امـ اسـ بازے هاے شبانہ خوابت میبره
صبح بلندمیشے میبینے اسـ امـ اسـ اومده: قربونּ عشـ♥ ــقم برم
ڪھ خوابش برده😔
#بغض_خسته
💔 @boghzekhste
- ۵۷۸
- ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط