{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کردمس واگی..😒 😒

کردمس واگی..😒 😒
دیدگاه ها (۲)

مغزمو اَو آوید..الخدایا الزِ الگرما الپختیم الوژدانن الخودت ...

💩 💩 💩 😒 😒 😎 😎

چن دفه بگوم دس ب وسایل شصخی مو نزنین؟ها؟ حالا تکلیف شکست عقش...

حس کردین نبودم؟؟:| :/

هاگی واگی

اینم اهنگ هاگی واگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط