{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چن دفه بگوم دس ب وسایل شصخی مو نزنین؟ها؟ حالا تکلیف شکست

چن دفه بگوم دس ب وسایل شصخی مو نزنین؟ها؟ حالا تکلیف شکست عقشی مو چه ابو؟😠
دیدگاه ها (۲)

کردمس واگی..😒 😒

مغزمو اَو آوید..الخدایا الزِ الگرما الپختیم الوژدانن الخودت ...

حس کردین نبودم؟؟:| :/

َ:قبل فتته دی ماه هم یادتونه؟صدها سوژه چیده بودن واسه ششلوغ ...

قرارداد با قلب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط