{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از نبودنت دلگیر نیستم

از نبودنت دلگیر نیستم
#تُ
آدم ماندن نبودی همیشه ناتمامی
و من قصه تمام راه های
نرفته ی #تُ
لعنت به تمام خاطراتی که قلبم را نشانه می رود ...
دیدگاه ها (۱)

#تُ را منبا قلب دوست دارمنه با حرف...!

تلخ ترین منظره‌ی شهر منموقتی که شب بی #تُ قدم می‌زنم ...!

کسی سراغ نداری، #تُ را به من برساند ؟

عاشقانه های شبنم بیاد داداش علی

معنی متن توی کپشن. فالو و لایک و کامنت یادت نره

سلام به همگی ヾ(^-^)ノاین اولین هنتایی هست که می نویسم پس اگه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط