{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#تُ را من

#تُ را من
با قلب دوست دارم
نه با حرف...!
دیدگاه ها (۱)

تلخ ترین منظره‌ی شهر منموقتی که شب بی #تُ قدم می‌زنم ...!

می چســبدآن فنجان چایی کهپَهلویش #تُ باشی...

از نبودنت دلگیر نیستم #تُ آدم ماندن نبودی همیشه ناتمامی و م...

کسی سراغ نداری، #تُ را به من برساند ؟

قلب منی و دوست دارم زیاد❤️#لابک_فالو_بازنشر_فراموش_نشه

نب👁️ینی دوست❤️ت دارم کور👀ی مگه

قلب منیااا دوست دارم زیاد 🎀❤ فالو یادت نره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط