هیچ گاه
هیچ گاه
نفهمیدم
دوست داشتن چرا این همه
غم انگیز است
هیچ گاه
نمیفهمم
چرا می گویند
آدمها با قلبهایشان عاشق می شوند
وقتی که من
همیشه عشق را
درگلویم احساس میکنم
ℳสℜıŷส⇝ℜสđℳęĥŕ
#photography
نفهمیدم
دوست داشتن چرا این همه
غم انگیز است
هیچ گاه
نمیفهمم
چرا می گویند
آدمها با قلبهایشان عاشق می شوند
وقتی که من
همیشه عشق را
درگلویم احساس میکنم
ℳสℜıŷส⇝ℜสđℳęĥŕ
#photography
- ۲۹۷
- ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط