درد دل: من با اون دخترایی که اسم پروفایلشون رو گذاشتن..صد
درد دل: من با اون دخترایی که اسم پروفایلشون رو گذاشتن..صدف موش موشی....غزل بوس بوس.....ملینا خوجمله......آزیتا ملوسک.....یا ...مهسا عاشق پاستیل و ....... تا حدی میتونم کنار بیام ولی خدایی دیگه ...غلام جوجو.... رو نمیتونم هضم کنم
- ۹۶۲
- ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط