{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو بالا نری...من زمین میخورم...

تو بالا نری...من زمین میخورم...
دیدگاه ها (۴)

- دوس داری واسه کدوم کشور باشم؟+ واسه کشوری که مردمش بیشتر ب...

این همون نبود که پارسال نتونست گل گهر سیرجان و ببره؟

تو باید از پله ها بالا بری تو بالا نری من زمین میخورم ... :)

میخورم زمین هوا میرمممم...لایک یادت نره🌀😉

یه آهنگه هست عاشقشخ میگه نری بپره از سرت فکره خونه نری عطر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط