{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

- دوس داری واسه کدوم کشور باشم؟

- دوس داری واسه کدوم کشور باشم؟
+ واسه کشوری که مردمش بیشتر به شادی نیاز دارن:(
دیدگاه ها (۲)

تو بالا نری...من زمین میخورم...

کدوم زبون و بیشتر دوس داری؟😍🫰405/3/25

خب نیاز به کمک دارم کدوم عکس خوبه واسه ادیت خواهشن بگین چون ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط