{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دعواش کردمه

دعواش کردمه
خخخ
دیدگاه ها (۱۰)

همیشهمراقب ِ اشتباه دوم بـاشاشتباهِ اول حق توست...!

♫♫ کاش تو روم یکم حس خجالت داشتی ، از اولش باهام صداقت داشتی...

🚫 sama🚫

🚫 sama🚫

و دیریت دق کردمه گلم😔🥲

امشو دواره جور هر شو خوم حبس کردمه وه ناو عه اتاقه🖤🕊️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط