{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

♫♫ کاش تو روم یکم حس خجالت داشتی ، از اولش باهام صداقت دا

♫♫ کاش تو روم یکم حس خجالت داشتی ، از اولش باهام صداقت داشتی
چی شد تا حرف از صداقت شد ، یهو صدات قطع شد
تو با من گرم بودی ، دستات چرا سرد شد ؟
چند وقتیه که خداروشکر بهترم ، ولی بازم نمیشه از تو بگذرم
هنوزم قفلم روت ، هرچند که حضورت همه جا فقط باعث افتم بود
خدا میدونه که کجا الان پلاسیو ، ممکنه با هرآدمی هر آن بلاسی
ولی من چی یه خونه نشینم ، که ممکنه ساکت مدتها یه گوشه بشینم
چرا ؟ چون هنوز هستم تو شوک کارت ، ولی خوب تو خداروشکر که حالت خوبه
بگو کنارش مستی یا خوابی ؟ ، لباس براش چی پوشیدی رسمی یا عادی ؟
بذار همه چی رو من رو راست بگم بت ، تو یه تیمی میخوای که بهم پاس بدنت
اینو بدون که دیگه برام مهم نیستی ، حالا برو با هرکی که میخوای لاس بزن
برو که هیچی بین ما نی اصلا ، زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم ، چون تو رفتی و گذاشتی خالی دستم
برو که هیچی بین ما نی اصلا ، زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم ، چون تو رفتی و گذاشتی خالی دستم ♫♫
دیدگاه ها (۱)

دهانت را می‌بویند..مبادا که گفته باشی دوستت می‌دارم..دلت را ...

🚫 sama🚫

همیشهمراقب ِ اشتباه دوم بـاشاشتباهِ اول حق توست...!

دعواش کردمهخخخ

مهم نی چی بگن ..مردم همیشه حرف واسه زدن دارن ..همیشه عقده وا...

خب ممکنه بعضی از شما ها سوالی شده که چرا ناگهانی ارت کشیدم🗿خ...

وقتی دوستت داشت ولی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط