{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش آدمها ارزش باهم بودن رو دیر نمیفهمیدند(:!

کاش آدمها ارزش باهم بودن رو دیر نمیفهمیدند(:!
دیدگاه ها (۳)

#رفیق

واقعا حیفه که آدم نمیتونه...روح و روانش رو بیاره ،نشون بده و...

:)

:)

کاش ارزش تو می دونستی :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط