{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#رفیق

دیدگاه ها (۳)

واقعا حیفه که آدم نمیتونه...روح و روانش رو بیاره ،نشون بده و...

رویام رنگین کمونه [:ولی دنیام رنگی نبوده :]

کاش آدمها ارزش باهم بودن رو دیر نمیفهمیدند(:!

:)

اگه زمین خوردی بلندت میکنم..

منو رفیق کیا تایپ شون رفیق منه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط