آدم هایی هستند که شاید
آدم هایی هستند که شاید
کم بگویند « دوستت دارن»
یا شاید اصلا به زبان نیاورند
دوست داشتنشان را....
بهشان خورده نگیرید!!
این ادمها فهمیده ان «دوستت دارن»
حرمت میخواهد
مسولیت دارد....
ولی وقتی به کارهایشان نگاه کنی
دوست داشتن واقعی را میفهمی..
میفهمی که همه کار میکنند تا تو بخندی
تا تو شاد باشی..
آزارت نمی دهد
دلت را نمی شکند!!
من این دوست داستن را می ستایم....!!
کم بگویند « دوستت دارن»
یا شاید اصلا به زبان نیاورند
دوست داشتنشان را....
بهشان خورده نگیرید!!
این ادمها فهمیده ان «دوستت دارن»
حرمت میخواهد
مسولیت دارد....
ولی وقتی به کارهایشان نگاه کنی
دوست داشتن واقعی را میفهمی..
میفهمی که همه کار میکنند تا تو بخندی
تا تو شاد باشی..
آزارت نمی دهد
دلت را نمی شکند!!
من این دوست داستن را می ستایم....!!
- ۱.۰k
- ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط