رو بعضی ها باید برچسب زد.....
رو بعضی ها باید برچسب زد.....
تست شد!! آدم نیست..
...........................................................
بازی با بادبادک
خیلی چیزا به بچه یاد میده..
یاد میده باید بزرگ باشه،،اما سبک!!
تا بتونه بالاتر بره..
اینکه وقتی چیزی رو دوست داره
نباید اونقدر بهش نزدیک بشه
و بهش فشار بیاره که راه نفس کشیدنشو ببنده..
چون ممکنه برای همیشه اون رو
از دست بده!!
تست شد!! آدم نیست..
...........................................................
بازی با بادبادک
خیلی چیزا به بچه یاد میده..
یاد میده باید بزرگ باشه،،اما سبک!!
تا بتونه بالاتر بره..
اینکه وقتی چیزی رو دوست داره
نباید اونقدر بهش نزدیک بشه
و بهش فشار بیاره که راه نفس کشیدنشو ببنده..
چون ممکنه برای همیشه اون رو
از دست بده!!
- ۷.۹k
- ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط