{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چلا منو دوش ندالین ناملدا

چلا منو دوش ندالین ناملدا
دیدگاه ها (۸۵)

واقـــــعــــــــــاااااا

دقیــــــــــقاااا

دختــــــــــرم دیگه خاصم

اره این جوریاست

هعی

نظری ندالین؟لایک نیس؟حوصلم پوکید گفتم بیام ویس ببینم چکار وک...

هعی چلا فراموشی گرفتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط