{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اره این جوریاست

اره این جوریاست
دیدگاه ها (۶)

دختــــــــــرم دیگه خاصم

چلا منو دوش ندالین ناملدا

تقدیم به داداش عباس داداشی خیلی دوست دارم

داداش عباس بیا بستنی بخور همش مال توووووو

اره این زندگی کنه که با کلی درد و هست شروع میشه اره این منم ...

اره رفیق این ماییم...

~~اره دیگه این طوریاست~~

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط