{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ازترس ازسیل بارون گفتم این هم بخورم شاید فردا نباشم

ازترس ازسیل بارون گفتم این هم بخورم شاید فردا نباشم
دیدگاه ها (۲)

آمادگی کامل

..

..انشالله سال دیگه..

......؟؟

سلام فالورام خوبین شاید فردا هم کم فعالیت کردم شاید ۲ ۳ روزی...

شاید نباشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط