{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

......؟؟

......؟؟
دیدگاه ها (۵۴)

..انشالله سال دیگه..

ازترس ازسیل بارون گفتم این هم بخورم شاید فردا نباشم

..

..

من وقتی اون برانداز که "عاشورا تاسوعای ما ۱۸ و ۱۹ دی بود" رو...

#طنز #کلیپ_طنز #طنزینه #طنز_شاد_خنده_دار

ضایع شدن😂اسم فیلم :افسانه فی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط