{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو نامه نوشته حواست به کیرت باشه کوچولو؟ 😐💔

تو نامه نوشته حواست به کیرت باشه کوچولو؟ 😐💔
دیدگاه ها (۲۱)

و تو ترکم کردی

روحم میاد با ذوق در مورد زندگی بعد مرگ با قبرم حرف میزنه

و منی که ادما رو فقط از رو نگاهشون میشناسمو میتونم بفهمم تو ...

درسش کنم عکسشو میزارم

حواست باشه

حواست باشه

خلاصه حواست باشه...درخواستی✨️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط