{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و منی که ادما رو فقط از رو نگاهشون میشناسمو میتونم بفهمم

و منی که ادما رو فقط از رو نگاهشون میشناسمو میتونم بفهمم تو چت کی دارن دروغ میگن ولی به روشون نیارم...
دیدگاه ها (۱۲)

تو نامه نوشته حواست به کیرت باشه کوچولو؟ 😐💔

و تو ترکم کردی

درسش کنم عکسشو میزارم

ما پنج تا ایم...

ادما دروغ میگن که دوست دارن❤️‍🩹🙃

حقیقت رو همیشه ادما تو شوخی بهتون میگن🤡💔

🤣🌸یاسی کجایی دارن تو رو میگن🌸😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط