{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ی حس بی حس نسبت ب هر حسی :)

ی حس بی حس نسبت ب هر حسی :)
دیدگاه ها (۱)

جوری ب حرفای مردم اهمیت میدین انگار انگشت وسط ندارین:)

حُصِلَم زیرِ خَطِ فَقرِ....:)حرف بزنیم؟ هر چی میخای بپرس

هیچکس بعد تو اونقد برام خوب نبود ک من بتونم اونو بحای تو دوس...

#مریمـــــانه حس و حالم نسبت ب اطرافیانم دقیقا مثل حال و هوا...

انرژی

کم کم حس میکنی دیگه حسی نداری💘🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط