{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حُصِلَم زیرِ خَطِ فَقرِ....:)

حُصِلَم زیرِ خَطِ فَقرِ....:)
حرف بزنیم؟ هر چی میخای بپرس
دیدگاه ها (۷)

ی حس بی حس نسبت ب هر حسی :)

جوری ب حرفای مردم اهمیت میدین انگار انگشت وسط ندارین:)

هیچکس بعد تو اونقد برام خوب نبود ک من بتونم اونو بحای تو دوس...

همه از مرگ میترسن، من از زندگی سمج خودم...... :)

چی کار کنیم؟ بیکارم

اضطراب اجتماعی زیر خط فقر!😂

رفیقم گفت ازش بپرس میخوای بک بزنیم یا نه حالا واکنش من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط