یکی:هیچکس نمیاد دو تا اوسی مسیحی و شیعه ایرانی بزنه و ی ا
یکی:هیچکس نمیاد دو تا اوسی مسیحی و شیعه ایرانی بزنه و ی انیمیز تو لاور سره هم کنه🗣️
واکنش کایرون:
چیز... همونطور که مشخصه و دارید میبینید و گفتم ایرانین دوتاشونم مسیحی و شیعه ن(چرا باید ی مسیحی و شیعه از هم بدشون بیادو آخرش میگم). عااره بعد یتیمن دو تاشون. تو دسشویی بودم بعد به سرم زد ی همچین اوسی های خلق کنم. حتما که نباید انیمی تو لاورزا از اختلافات طبقاتی و و شاه شرق و غرب و اف بی آی و مافیا بیان که-🗣️✨
عهم عهم. البته که خب سره دینشون چندان دشمنی نبوده ها دلایل دیگه هم داشته و همچنین دو تاشون پایبند عمیقن به دینشون🗣️
اسم پسره:مارتیک
تایپش:esfp
اسم دختره:ساهره
تایپش:intj(شایدم بهتر باشه بگیمxntj(
عاممم نپرسید اسما رو از کجا آوردم- از گوگلح🗿☝️
ماتریکه قرار بود خیلی کیراااشح بشه ولی دماغ کوبیده ای شد...
آره خلاصه دیگه. اولین اوسی شیعه م، مسیحیم که بیشتر اوسیای وان پیس و مافیام مسیحین
واکنش کایرون:
چیز... همونطور که مشخصه و دارید میبینید و گفتم ایرانین دوتاشونم مسیحی و شیعه ن(چرا باید ی مسیحی و شیعه از هم بدشون بیادو آخرش میگم). عااره بعد یتیمن دو تاشون. تو دسشویی بودم بعد به سرم زد ی همچین اوسی های خلق کنم. حتما که نباید انیمی تو لاورزا از اختلافات طبقاتی و و شاه شرق و غرب و اف بی آی و مافیا بیان که-🗣️✨
عهم عهم. البته که خب سره دینشون چندان دشمنی نبوده ها دلایل دیگه هم داشته و همچنین دو تاشون پایبند عمیقن به دینشون🗣️
اسم پسره:مارتیک
تایپش:esfp
اسم دختره:ساهره
تایپش:intj(شایدم بهتر باشه بگیمxntj(
عاممم نپرسید اسما رو از کجا آوردم- از گوگلح🗿☝️
ماتریکه قرار بود خیلی کیراااشح بشه ولی دماغ کوبیده ای شد...
آره خلاصه دیگه. اولین اوسی شیعه م، مسیحیم که بیشتر اوسیای وان پیس و مافیام مسیحین
- ۱.۰k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط