{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بله اینجوریاست ما o+ همچنین آدمایی هستیم

بله اینجوریاست ما o+ همچنین آدمایی هستیم
دیدگاه ها (۴)

خدایا....خستم از اینکه همش رقصیدم ب ساز دنیا

گاهی اونقدر قلبت میشکنه ...که دیگه حتی خودتم صداشو نمیشنوی :...

هوووووف خدا اون آدمارو صبر بدن

خخخخخ

از حق نگذریم گواِنه ۲۰۱۲ واقعا زشته😂همچنین از حق نگذریم بن ت...

اینجوریاست

آره اینجوریاست 😎😎

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط