{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا....

خدایا....
خستم از اینکه همش رقصیدم ب ساز دنیا
دیدگاه ها (۳)

گاهی اونقدر قلبت میشکنه ...که دیگه حتی خودتم صداشو نمیشنوی :...

شازده کوچولو پرسید: غم انگیز تر از اینکه بیای و کسی خوشحال ن...

بله اینجوریاست ما o+ همچنین آدمایی هستیم

هوووووف خدا اون آدمارو صبر بدن

دنیا ب ساز همه رقصید ب ما رسید توبه کرد🫡🖤️

خدایا خستم دیگه 😭😭😭😭😭💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط