{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقاجان

آقاجان

ماافسران جنگ نرم توییم

فرمان ازتو❤

اجراازما
دیدگاه ها (۱)

اللهم الرزقناشهادت"یازینب*س*"

جای خالیت راامسال باقاب عکست پرکردم کنارسفره ی افطار

میگن چرارفتی؟نمیدونن حال من توزینبیه خوبه

اوشیمیایی ست ومن هم شیمیایی اماورادشمن بعثی به این روزانداخت...

چه کسی فکر میکرد روزی میرسد که باید کنار اسم رهبر، شهید بگذا...

تفاوت جنگ سخت و جنگ نرم و

عباس آباد، مازندران🇮🇷تحلیل سیاسی و جنگ نرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط