{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گربادگران بهـ زمنی,وای به من،گرباهمه کس مثل منی وای بهـ م

گربادگران بهـ زمنی,وای به من،گرباهمه کس مثل منی وای بهـ من,,,,
دیدگاه ها (۱)

برای تسکین خودشون همیشه دیگران مقصرند،،،

😍😍عاشقتم ,,,

فوق العاده

چرااونکه میخایش همیشه میزاره میره#

وای منی که برای رنگ ابی میمیرم

ولیـ کسیـ بهـ ما نگاهـ نکرد🪦🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط