{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برای تسکین خودشون همیشه دیگران مقصرند،،،

برای تسکین خودشون همیشه دیگران مقصرند،،،
دیدگاه ها (۱)

😍😍عاشقتم ,,,

👌👌

گربادگران بهـ زمنی,وای به من،گرباهمه کس مثل منی وای بهـ من,,...

فوق العاده

صبر

.‌‌آدمای بی‌ریشه همیشه دنبال شکستن‌ شاخه‌ دیگرانن ، چون خودش...

چگونه حسین بن علی ها به قتلگاه ها می روند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط