{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه دلخوشی های کوچکی داشتیم😍

چه دلخوشی های کوچکی داشتیم😍
دیدگاه ها (۵)

ادامه برنامه تا چند لحظه دیگر😁از مشکلات زمان ما موقع دیدن تل...

کدومشو داشتی😉

به كودكمان بياموزيم؛قوی باشد، اما نه گستاخمهربان باشد، اما ن...

🔺بچه موقع خنده مال باباشه 😂🔺موقع گریه مال مامان 😭👨‍🏫 👩‍🦳

‌زنـدگی اگـر سخـت شـد ؛تو از دلخوشی های کوچکش غافل نشو...🦋🦋

دلخوشی لحظه ای و شکرگزاری#شکرگزاری #دلخوشی #برکت

چه روز های که باتو داشتیم لواندوفسکی😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط