{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🔺بچه موقع خنده مال باباشه 😂

🔺بچه موقع خنده مال باباشه 😂
🔺موقع گریه مال مامان 😭
👨‍🏫 👩‍🦳
دیدگاه ها (۱)

به كودكمان بياموزيم؛قوی باشد، اما نه گستاخمهربان باشد، اما ن...

چه دلخوشی های کوچکی داشتیم😍

وقتی خسته ای و خوابت می آد ولی گشنه ات هم هست👨‍🏫

بوی پاییز میاد 🍂🍁🍂🍁🍂🍁#پاییز

مامان اون فقط مال منه:)🫠evren

مامان اون فقط مال منه🍀🫧

در درون همه مون یکی اینجوری نهفته داریم😅😅😅😅#نینی#نینی_ماه#بچ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط