یعنی به بغضی ها فقط بایدبگم کامنت جای دعوا هست یکم مراعات
یعنی به بغضی ها فقط بایدبگم کامنت جای دعوا هست یکم مراعات کنید لطفاً من باکلی خوشحالی میرم نظرات شما را بخوانم و جواب بدم ولی خوب همه جا دعوا دعوا دعوا حالا اینجاش جالبه که دو تا پیج زیر یک پست میرن دعوا میکنند ادامه اش را میرن داخل کامنت یک پست دیگه
حالا این ها به کنار علیک سلام😁😅 چخبرا چیکارا میکنید
حالا این ها به کنار علیک سلام😁😅 چخبرا چیکارا میکنید
- ۲۶۱
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط