{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یعنی به بغضی ها فقط بایدبگم کامنت جای دعوا هست یکم مراعات

یعنی به بغضی ها فقط بایدبگم کامنت جای دعوا هست یکم مراعات کنید لطفاً من باکلی خوشحالی میرم نظرات شما را بخوانم و جواب بدم ولی خوب همه جا دعوا دعوا دعوا حالا اینجاش جالبه که دو تا پیج زیر یک پست میرن دعوا میکنند ادامه اش را میرن داخل کامنت یک پست دیگه

حالا این ها به کنار علیک سلام😁😅 چخبرا چیکارا میکنید
دیدگاه ها (۱)

مائده کریمی

مائده کریمی

مائده کریمی

مائده کریمی

وای جدن خنده دارینهمتونشبیه بچه ها رفتار میکنید جدنواقعا انق...

𝔀𝓲𝓷𝓽𝓮𝓻 𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽𝔀𝓪𝓻𝓶𝓲𝓷𝓰"زمستان دل انگیز" part: ¹⁵"جیمین با دهنی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط