به مردم میگفت: این عمار؟
به مردم میگفت: این عمار؟
به عمار میگفت: این فاطمه؟
عمارها کجایند که مولا بغض های فاطمی اش را در چاه نبارد؟
به عمار میگفت: این فاطمه؟
عمارها کجایند که مولا بغض های فاطمی اش را در چاه نبارد؟
- ۲۶۳
- ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط