{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فردا یه روز خوبهههههههه

فردا یه روز خوبهههههههه
اگه گفتین براچی ؟!
ولش خودم میگم زحمت نکشین خخخ:)
فردا گوشی میخرممممممممممممم
دیدگاه ها (۱)

توضیح میخوام !

هاااااااااااااااااااا ؟؟؟؟!!!

ههه

به خانم دکتر آینده سلام کنین خخخخ :))))

اگه بخوام دروغ بگم حداقل به یه آدم قدرتمند تر از خودم دروغ م...

سلام به خوشگل های خودمببخشید من یه چند روز نبودم اووو چند رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط