به دریا شکوهِ بردم از شب ِ دشت،
به دریا شکوهِ بردم از شب ِ دشت،
وزین عمری که تلخ تلخ بگذشت،
به هر موجی که میگفتم غم خویش،
سری میزد به سنگ و باز میگشت!
فریدون_مشیری
یک شب پر از آرامش
یک دل شاد و بی غصه
یک زندگی آروم و عاشقانه....
و یک دعای خیر از ته دل
نصیب لحظه هاتون
شبتون بخیر
وزین عمری که تلخ تلخ بگذشت،
به هر موجی که میگفتم غم خویش،
سری میزد به سنگ و باز میگشت!
فریدون_مشیری
یک شب پر از آرامش
یک دل شاد و بی غصه
یک زندگی آروم و عاشقانه....
و یک دعای خیر از ته دل
نصیب لحظه هاتون
شبتون بخیر
- ۲.۱k
- ۰۸ تیر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط