خودم این مدل رو خیلی دوس دارم....کش سرتونو میبندین ولی کا
خودم این مدل رو خیلی دوس دارم....کش سرتونو میبندین ولی کاملا تا اخر نمیکشین.سپس با انگشت فضایی ایجاد میکنین مثل تصویر و دم اسبی رو هل میدیم داخل فضای ایجاد شده تا خوشفرم وایسته.سپس شونه سر رو که خودتون با گل های لباس برش داده کار کردین بزنین اون قسمت تا خوب وایسته..تمام
- ۸۳۴
- ۰۳ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط