{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم این مدل رو خیلی دوس دارم....کش سرتونو میبندین ولی کا

خودم این مدل رو خیلی دوس دارم....کش سرتونو میبندین ولی کاملا تا اخر نمیکشین.سپس با انگشت فضایی ایجاد میکنین مثل تصویر و دم اسبی رو هل میدیم داخل فضای ایجاد شده تا خوشفرم وایسته.سپس شونه سر رو که خودتون با گل های لباس برش داده کار کردین بزنین اون قسمت تا خوب وایسته..تمام
دیدگاه ها (۶)

درست کردن پاپیون....خیلی ساده و شیک

با هد تزیینی درست شده...شبتون بخیر اگه خوشتون اومد و راضی بو...

رای اکثریت.....مو.....هوراااااا....خودمم پس فردا میرم عروسی

دوستای گلم امروز دوست دارین براتون روش های درست کردن مو برات...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط