{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جا موندن....

جا موندن....
دیدگاه ها (۱)

😂😂😂

اره دیگع🤧🎀

نه بابا کی گفته دارم از خنده پاره میشم...

ولی با این اهنگ ادم میتونه ساعت ها گریه و اروثینک کنه🙂

هیچ کسی ادم موندن نیس پس خودت برا خودت بمون بهتر از اسرار بر...

فراموشی🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط