{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نگاه کردن تو چشات ارزومه....

نگاه کردن تو چشات ارزومه....
دیدگاه ها (۱)

جز وجود تو چیزی نمیخاهم عشقم....

دلم زخمه عشق ای خدا ...میخام ک بشه عمرم واس عشم فدا

معتبرک وطن تهجرنی و تروح؟؟؟؟انته اول وطن یهجر مواطن!!!!!!

راح ادور دنیه مابیهه انتظار...وراح اعوف البقوا و العافونی......

یه روزی تو چشات نگاه می کنم بهت میگم ...!

همیشه ارزومه

تا تو نگاه میکنی، کار ِ من آه کردن است ای به فدای ِ چشم ِ تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط