{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جز وجود تو چیزی نمیخاهم عشقم....

جز وجود تو چیزی نمیخاهم عشقم....
دیدگاه ها (۱)

دلم زخمه عشق ای خدا ...میخام ک بشه عمرم واس عشم فدا

با تو بودن ی جیز دیگس

نگاه کردن تو چشات ارزومه....

معتبرک وطن تهجرنی و تروح؟؟؟؟انته اول وطن یهجر مواطن!!!!!!

شاید زندگی دیگه ای وجود نداشت عشقم🙃

یاد تو افتادم #عشقم... 😍😘

تو درمان دردمی عشقم... ❤K

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط