بعضی از ماها دنبال ناراحتی هستیم
بعضی از ماها دنبال ناراحتی هستیم
الکی غصه میخوریم
الکی حرص میخوریم
الکی فکر میکنیم دنیا به آخر رسیده
فکر میکنیم همه چیزمون از دست رفته
و درست همینجاست که همه ی داشته هامونو فراموش میکنیم
میگیم یکی رفت
که همه کس ما بود
اما یادمون میره که همه کس ما
همه زندگیمون
تمام داراییمون
خانواده هامونن
کاش قدر لحظه به لحظه با هم بودنشونو بدونیم
یه زمانی ففط یه خاطره میمونه!
پس از تمام لحظه ها لذت ببریم.
الکی غصه میخوریم
الکی حرص میخوریم
الکی فکر میکنیم دنیا به آخر رسیده
فکر میکنیم همه چیزمون از دست رفته
و درست همینجاست که همه ی داشته هامونو فراموش میکنیم
میگیم یکی رفت
که همه کس ما بود
اما یادمون میره که همه کس ما
همه زندگیمون
تمام داراییمون
خانواده هامونن
کاش قدر لحظه به لحظه با هم بودنشونو بدونیم
یه زمانی ففط یه خاطره میمونه!
پس از تمام لحظه ها لذت ببریم.
- ۱.۴k
- ۰۳ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط