{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من هیچکس چون فکرنمیکنم واسه کسی مهم باشم که بخواداین کارو

من هیچکس چون فکرنمیکنم واسه کسی مهم باشم که بخواداین کاروبکنه من خودم هستم وخودم
دیدگاه ها (۱)

خیلی ناراحتم خیلی دلم گرفته واقعا متاسفم واسه این دنیای لعنت...

دختراآدم وارترباشیداین چه وضعشه خخخخ

جزتوهیچکس رونمیخوام وجزتوخیلی تنهام فرید بدون

خیلی تنهام خیلی دلم گرفته یه آدم دل شکسته ام

از خودم واسه خودم مهم تری:)https://wisgoon.com/dihhhhhhg

نظر هیچکس برام مهم نیست فقط تلاش میکنم شرمنده خودم نباشم🤍💞

نظر هیچکس برام مهم نیست فقط تلاش میکنم شرمنده خودم نباشم🤍🤞

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط