{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی ناراحتم خیلی دلم گرفته واقعا متاسفم واسه این دنیای ل

خیلی ناراحتم خیلی دلم گرفته واقعا متاسفم واسه این دنیای لعنتی
دیدگاه ها (۱)

دختراآدم وارترباشیداین چه وضعشه خخخخ

یاخدا این دیگه چیه!!!

من هیچکس چون فکرنمیکنم واسه کسی مهم باشم که بخواداین کاروبکن...

جزتوهیچکس رونمیخوام وجزتوخیلی تنهام فرید بدون

واسه فیفا متاسفم واقعا که خاک تو سرفیفا

همین که تیک تاک لعنتی آورد بالا این شد انگار فهمیده ناراحتم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط