اینجا زابل :
اینجا زابل :
اقایونیکه تصمیم گیری میکنید
اینجا زندگی میکنی ؟
راست میگی .
دل سوز ملتی .
بیا یک هفته اینجا زندگی کن
اب نیست .هوا بدین صورت . کار چی بگم
بیا و ببین بعد راه حل بجو .
دو صد گفته چون نیم کردار نیست ؟
تو راجب ازدواج سفید و دلار .نظر میدی .
اقایونیکه تصمیم گیری میکنید
اینجا زندگی میکنی ؟
راست میگی .
دل سوز ملتی .
بیا یک هفته اینجا زندگی کن
اب نیست .هوا بدین صورت . کار چی بگم
بیا و ببین بعد راه حل بجو .
دو صد گفته چون نیم کردار نیست ؟
تو راجب ازدواج سفید و دلار .نظر میدی .
- ۶۵
- ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط