{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

می خوای چی کار کنم برات...

می خوای چی کار کنم برات...
می خوای ببرمت روی تخت نصفه شب تا کلی آهو آه کنی یا که نصفه شب برات مست کنم تا کلی باهم حال کنیم هه
دیدگاه ها (۳)

ادم یه حرفه ولی آدم بودن خیلی حرفه

هه ی رفیق من برای هیکلش دوسش نداشتم من به معنای واقعی دوسش د...

TXT

x_TExT

پارت

پارت ۲۸

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط