{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادم یه حرفه ولی آدم بودن خیلی حرفه

ادم یه حرفه ولی آدم بودن خیلی حرفه
دیدگاه ها (۱)

هه ی رفیق من برای هیکلش دوسش نداشتم من به معنای واقعی دوسش د...

the wantons

می خوای چی کار کنم برات...می خوای ببرمت روی تخت نصفه شب تا ک...

TXT

ذات سه حرفه ولی داشتنش خیلی حرفه

حرفم به اون یه نفر که فکر میکنه خیلی ادم خاصیه

این یه عکسه ولی خیلی حرفه 😂😅و اسکرین شات از گوشی خودمه 🥲😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط