{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😅 😅 😅

😅 😅 😅
ینی ایقد که ری دن برا ما مهمه دیدن مهم نی 😅
دیدگاه ها (۱۲)

سیزده بهتون خوش گوزشت !،؟😍

صبح همگی عالی

امروز.پُر.کار.ترین.روزِ.سال.برای.من.است‌😲

سیزده تون بخیر 😍 سبزه.در.دستِ.تو....و.چشمِ.من.اما.نگران.ک...

سم خالص ولی اصلا مهم نی 🙂👇بقیه دیگه برا فردا🥰

من برگشتممیدونم برا هیچ کس مهم نی ولی خب...خواستم فقط بگم سل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط